wtorek, 25 lipca 2017

Początek bloga

Witam, to ja Karmeleeeq. Tworzę już jakiś 3 blog, ale myślę że ten dopiero osiągnie sukces. Z tego co zdążyłam ogarnąć wybrałam na prawdę niezłą ekipe, liczę że sobie poradzą. Jeśli mnie nie znacie, to teraz dam taki króciutki opis siebie.
Otóż, mam na imię Marysia, sama nie wiem czy mi się one podoba. Mam nawet mało lat, ale mimo tego zachowuję się jakbym była o wieele starsza. Jak wiele osób wie, kocham Imagine Dragons, zawsze o nich piszę, przyjaciele wiedzą o co chodzi. Lubię oglądać na YouTubie meme familie (polecam) i różne tego typu rzeczy. Zapytaj Beczkę też fajne, na prawdę. Oprócz Imagine Dragons lubię też słuchać: X Ambassadors, Jon Bellion, Dua Lipa i Katy Perry. Mam taki jakiś dziwny gust co do muzyki, nic nie poradzę. W realu mam jasno brązowe włosy i brązowe oczy, lekko piwne. Lubie memy z Imagine Dragons, śmieszne są.

Pozdrawiam i liczę że dużo osób będzie czytało ten blog, dziękuję z góry za wszelkie wyświetlenia i komentarze.

~Karmeleeeq

1 komentarz: